« «


Εμπορικός κόσμος, μόδα και αποτελέσματα

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on PinterestEmail this to someone
7B

Ίσως σπάνια ένα εμπορικό γεγονός ιδιαίτερα πάνω στον απαιτητικό χώρο της μόδας μπορεί να βρει ακριβώς στόχο. Και τι εννοούμε στόχο; Εννοούμε την κατάλληλη δόση από εκείνα τα συστατικά που θα κρίνουν την επιτυχία του. Και ποια είναι αυτά?

Κόσμος, μόδα και αποτελέσματα.

Αυτά τα 3 συστατικά διέθετε η διοργάνωση του Ιανουαρίου για την Athens fashion trade show που διοργανώθηκε 17-20 Ιανουαρίου 2015 στο Metropolitan Expo και γνώρισε την απόλυτη επιτυχία.
Ξεκινώντας από τον κόσμο μπορούμε να πούμε με σιγουριά ότι παρόλη την αλλαγή της ημερομηνίας διεξαγωγής της έκθεσης λόγω εκλογών όχι μόνο δεν επηρεάστηκε αρνητικά η έκθεση αλλά – ίσως λόγω reverse psychology – την επηρέασε θετικά και σε μεγάλο βαθμό μάλιστα. Στην έκθεση του Ιανουαρίου λοιπόν μεγάλο heat ήταν ο κόσμος, ο εμπορικός κόσμος που την επισκέφθηκε, έψαξε, βρήκε και μάλιστα έμεινε απόλυτα ικανοποιημένος με πολλά νέα entry καταστήματα και επώνυμους retailers της αγοράς.
Γνωστά καταστήματα – μαγαζιά «γωνία» που λέμε – που ήρθαν μια ημέρα, ξαναήρθαν δεύτερη και κάποια ίσως να «έστησαν σκηνές», γεμίζοντας τα μπλοκ παραγγελιών των προμηθευτών τους σκορπίζοντας τους χαμόγελα επιτυχίας αλλά και επαγγελματικής αναγνώρισης. Γιατί ναι, είναι σημαντικό να αναγνωρίζουν τα καταστήματα τη δουλειά σου έμπρακτα, επιλέγοντας τις δημιουργίες σου για τη βιτρίνα και τα ράφια τους, και είπαμε, καταστήματα top of the class.

Συστατικό 1 λοιπόν απολυτά επιτυχημένο!

Στο δεύτερο συστατικό – αυτό της μόδας – η Athens fashion trade show για την ιδιαίτερα δυνατή σαιζόν Άνοιξη-Καλοκαίρι 2015 κράτησε σε απόλυτη ισορροπία την εμπορικότητα, το στυλ, το σχέδιο, τα υλικά και φυσικά και τις τιμές σε μια σειρά από τα είδη που παρουσιάστηκαν, όπως ready to wear και prêt a porter γυναικεία ενδύματα, αξεσουάρ μόδας, ανδρικά και γυναικεία υποδήματα. Ανάμεσα στους εκθέτες, μεγάλες και επώνυμες εταιρείες του χώρου αλλά και αρκετοί new comers που φανερώνουν και την δυναμική της διοργάνωσης και φυσικά το μέλλον της.
Μιλώντας για το μέλλον μη ξεχάσουμε να παραλείψουμε το fresh, το τμήμα με τους νέους σχεδιαστές και τις νεανικές εταιρείες που και αυτή τη χρονιά παρουσίασαν φρέσκιες ιδέες και νεανικές προτάσεις σε ένδυση, υπόδηση, μπιζού και αξεσουάρ. Προτάσεις ξεχωριστές μα προσιτές, ιδιαίτερες μα εμπορικές, που όπως και έχει εμάς μας κέρδισαν όπως μας κέρδισαν και οι προσωπικότητες και τα πρόσωπα πίσω από τις νέες αυτές δημιουργίες.

+1 λοιπόν στο συστατικό «μόδα» με extra πόντους για το fresh.

Φτάνουμε στα αποτελέσματα που είναι και το ζητούμενο σε μια αγορά που το έχει πραγματικά ανάγκη. Και στο συστατικό αυτό η έκθεση σκόραρε ψηλά αφήνοντας μεγάλο βαθμό ικανοποίησης σε εκθέτες και καταστήματα. Η ιδιαίτερη δυναμική της καλοκαιρινής σαιζόν, η δημιουργία μιας μεγάλης έκθεσης μόδας με ένδυση, μπιζού και αξεσουάρ, η αναβαθμισμένη πλατφόρμα που προσφέρει η έκθεση αποτελούν ίσως και τους κύριους λόγους που και εδώ η έκθεση σημείωσε ιδιαίτερη επιτυχία.
Στα συστατικά ίσως θα πρέπει να προσθέσουμε ως το κερασάκι την αναβαθμισμένη πασαρέλα και το γενικότερο σκηνικό, που έδωσε ένα επιπλέον στοιχείο στην εξαιρετική ατμόσφαιρα που εξέπεμπε τον Ιανουάριο.

Πλήθος κόσμου στις κερκίδες – ναι είχε και κερκίδες το concept – πολλές, επώνυμες εταιρείες με άποψη, με στυλ και με προσωπικότητα επέλεξαν να δειγματίσουν στην πασαρέλα της έκθεσης και δικαιώθηκαν. Εξαιρετικό look & feel, επαγγελματική προσέγγιση και … εις ανώτερα! Τι άλλο?
Και στο συστατικό 3 λοιπόν, check.
Καλή όρεξη!

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on PinterestEmail this to someone